torek, 16. september 2008

Nova Slovenija?

Huuu....te so pa tolk različnih spektrov in barv,da ne vem,kje bi začel.Pa začnimo pri glavi,kajti že star pregovor pravi,da "riba pri glavi smrdi".Doktor Andrej Bajuk.Najbolj znan po izjavi:"Oprostite,ampak jest se na te zadeve čist nič ne razumem,to ima moja žena čez.",ko revež ni vedel,kaj bi počel z bankomatom in bančno kartico.In to še minister za finance! nontheless....Vsaj to bi svoji ženi lahko rekel:"Čuj,stara,dj pel me na bankomat,pa mi pojasn kok dela,ker jez ne vem...".Saj ni nič sramote v tem priznanju.Pač ne znajo vsi ljudje uporabljat bankomata,nič hudega.Ampak minister za finance se mora pa določene zadeve tudi sam pozanimat,hehe...:)

Drugih (vseh) ne bom presojal,ker pač niso dovolj profilirani,da bi imel vsaj minimalne ocene(dobre ali slabe)o njih.

Posebej bom pa (kar vrstijo se ženske,bogsigavedi zakaj) iz te stranke pohvalil
dr.(res ne vem)Mojco Kucler Dolinar,tudi iz njenih izjav razbiram intelektualno širino in odprtost ter premišljen dialog.Ne se dat,Mojca....;)

Ni komentarjev: