nedelja, 14. september 2008

Zakaj nam pravica do lastnih mnenj ne bi smela biti nikoli odvzeta?

Veste,jaz se med potjo na delo dosti pogovarjam z svojim šefom.In mu tudi dam pri ogromno stvareh tudi zelo prav,ker je starejši in izkušenjejši kot jaz.Pa kljub temu kdaj pa kdaj naletim na kakšno stvar,kjer pač nimava istega pogleda.Na koncu pogovora sicer velikokrat enostavno popustim,če vidim da ima res trdno stališče o čem,ter da ga pač ne morem fleksibirati.Pač,zato je vsak človek upravičen do svojih stališč ter da jih lahko tudi svobodno izraža,ne glede na to,s kom se pogovarja.Jaz sem kritičen do vseh popolnoma enako,ne glede na to kdo ali kaj pač so.To je moja pravica in ne bom si je pustil kar tako odvzeti.Enostavno moram imeti pravico biti svoboden človek,ne glede na to da sem podrejen takšnim in drugačnim zakonom.Zato bom tudi vedno ostal zvest sebi,ne glede na to kaj bi drugi želeli in hoteli,da bi bil.


Vedno navzoči,vaš

DLM

Ni komentarjev: