ponedeljek, 15. september 2008

Zakaj nimamo pri nas več Googlov?

Www.google.com.Www.oglejsi.com.Googlovci so dobili svojo besedo v slovarju angleškega jezika.In ljudje se pri njih v USA(na osi zla...:) ) tepejo za to,da bi delali za Google.V Sloveniji nimamo niti enega(ali pa morebiti tudi) "google" podjetja?Še najbližji je Akrapovič.On ve,kar sta ugotovila tudi ustanovitelja "googla".Da se splača investirati v "human resources",kot pravijo angleži in američani!,ali "človeške vire" kot bi rekli mi,Slovenci.Ugotovila sta tudi,da če hočeta narediti velike korake k veselju zaposlenih,bosta morala začeti(zaradi omejenega budžeta,kako ironično...:) z malimi.Pa sta se pomenkovala in ugotovila,da bi bilo smiselno zaposlenim(za začetek) dati vsaj eno manjšo sobo z masažnim stolom.Pa sta poštudirala,da jim masažni stol ful sede,ker so manj pod stresom pri delu.Kasneje sta k temu stolu dodala še maserko.Danes si lahko na youtubu mirno poglejte,kaj je iz ene male ideje nastalo.In maserka?Heh,ker ustanovitelja na začetku pač nista imela vedno denarja za plačo,sta jo ostalo izplačala v delnicah podjetja.Danes je dotična gospa "mega-loaded",kot pravijo temu američani,pa kljub temu še vedno vsak dan z veseljem pride zjutraj v službo,ter rada pravi,da googlovcev ne bo zlepa zapustila.Jaz ji rad verjamem.Zdaj pa vas sprašujem?Kje so naši podjetni "pogumneži" z novimi zamislimi in idejami.Kar mirno na plano!Poslanski sedež vam ne uide....:):):)

Posebej bom pa seveda omenil ljubljanskega župana.Čeprav sem ga videl samo enkrat na tržnici,ter sem takoj opazil,da si je v 3 sek. ustvaril svoje mnenje o meni,ga izjemno cenim in špoštujem.Napravil je doslej že veliko dobrega,ter če ga vidim še enkrat,ga z veseljem povabim na pivo.Za nadaljni dogovor pa naj pusti ustrezne podatke v "komentarjih"...:):):)


Nikoli in nikdar (no,če mi plačajo 50.000 Eurov,potem hmmmmmm) rbdjevski

DLM;

Ni komentarjev: